تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

برندینگ (Branding) یا برندسازی

    ، ۸ ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد،

    برای ایجاد برند، لورا ریس، اعتبار و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و گزارش‌های رسانه هاست.
    "اَل ریس،
    بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.ir" target="_blank"> و ظهور روابط عمومی "

    برندینگ دانشی است که در طی آن به جایگاه احساسی تا و تولید ثروت است.ir" target="_blank"> و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد 

    (دکتر امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی) 

    برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها است که با مشتریان ارتباط برقرار کرده با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و یک برند قوی در بازار بسازند:

    تبلیغات
    روابط عمومی
    پیشبرد فروش
    بازاریابی مستقیم
    فروش شخصی
    بسته بندی
    رویدادها از طریق آن و اسپانسرینگ
    خدمات مشتری
     

    برندینگ، فرآیندی گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , ,

آمار امروز چهار شنبه 1 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173995
  • بازدید امروز :254529
  • بازدید داخلی :11536
  • کاربران حاضر :159
  • رباتهای جستجوگر:306
  • همه حاضرین :465

تگ های برتر