جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

برندینگ (Branding) یا برندسازی

    برای ایجاد برند، ۸ ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند:

    تبلیغات
    روابط عمومی
    پیشبرد فروش
    بازاریابی مستقیم
    فروش شخصی
    بسته بندی
    رویدادها و اسپانسرینگ
    خدمات مشتری
     

    برندینگ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،
    بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد 

    (دکتر امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی) 

    برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.
    "اَل ریس، لورا ریس، سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی "

    برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت است.


    این مطلب تا کنون 26 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 19 شهريور 1395
    منبع
    برچسب ها : برند ,برندینگ ,برندسازی ,
    برندینگ (Branding) یا برندسازی

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 10 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر